HTML

Sportolj...

2013.05.22. 20:35 Dety

...ha már nincs szex.

Több éve futok (kocogok), heti 2x. Eddig csak viccelődésnek vettem, hogy a fiúk a munkahelyemen megjegyezték, biztos kevés a szex. És lám, igazuk van. Most, hogy nincs senkim gyakran arra ébredek, hogy phu, de kívánom a szexet..és álmaimban egyre többször majdnem lefekszem valakivel.
Ezek szerint hiányzik....és én egyre többet futok, Már heti 3x, 4x. Be kell vallanom, nem az igazi.

No meg aztán megakad a szemem a férfiak hátsó felén. Ez sem volt eddig  jellemző rám, max igen kirívó esetnél.

A fene vigye. Nagyon nem jó ez így. De itt a következő dilemma....

Azt mondja a barátnőm keressek egy pasit szexre. Ok. De! Akkor már legyen jó pasi, ha  már csak arra kell. Ha egyedülálló és tényleg klassz pasi, akkor benne van a pakliban, hogy dicsekedős, nem diszkrét, a város pedig kicsi. Pláne az én szakmámban.    De nős se legyen, mert nem akarok fájdalmat okozni senkinek, legfőképp magamnak nem. 
Olyant találni, aki elfogadható külsejű, (beindulok tőle) intelligens, diszkrét....hm. Hogyan?

Meg kellene próbálnom társkeresőn? Amikor mág ott voltam, és komoly kapcsolatot kerestem, rengeteg ilyen "csak szex" ajánlatot kaptam, de általában nős pasiktól. Abszolut nem bízom benne...és ha valami beteggel találkozom?

á.....nem egyszerű..szóval sportoljak rendületlenül? :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia50.blog.hu/api/trackback/id/tr885313450

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása