HTML

Elovastam a szürkét és a feketét is...

2014.01.03. 14:40 Dety

Persze fáziskéséssel, amikor már mindenkinek megvolt. finom vagyok, ha azt mondom egy irodalmi szemét? Nem irodalmi, hanem unatkoztam, tehát írok valami provokatívat. Mint én most. Max. ez nem provokatív.

Coelho Tizenegy perce az igen, az hagyott nyomot, durva volt, de mondanivaló, cél, értelem, felépítés, szóval úgy klappolt. De ez? Ugyan már, a szex ezen részeit sokan megéltük már, bár  engem még nem vertek meg szíjjal. (de az apám 8 évesen kb, más okból.) 

Mese habbal, gazdag férfi, szegény, szép lány, aki nem hiszi el magáról, miközben mindenki őérte van oda. Nincs Romantika kisfüzetek feelingetek. Nekem volt. 

Két részt olvastam el..a harmadikat nem bírtam, elmesélték. 

Nos...mindenki tudja, hogy az alap emberi természet nem változik, ennyire nem. Aki imád fenekelni, sosem fogja elfelejteni a hozzá kötődő frenetikus érzést. Mintha nem is egy idősebb nő írta volna az egészet, hanem egy naiv ábrándos tini. De jó lenne, gazdag, jóképű, hatalommal rendelkezik, bár van egy kis difije, szado-mazo.! De én vagyok az aki megtanítom az igaz szerelemre, kigyógyítom az elkorcsosulásból. Hihi...vannak még mesék...

az én mesém is véget ért. Kidobott a szeretőm, 9 év után....úgy kellett nekem. Miközben én egy jól szituált korombeli főorvos urat dobtam ki a szeretőm miatt, csupán mert nem működött a kémia. Bajsza is volt. Ki vagyok én, hogy megtehetem ezt? Ha Vajna Tímeának jó, nekem miért nem lehet az???? Nem értem...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia50.blog.hu/api/trackback/id/tr725314741

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása