HTML

Bevallom...

2013.05.19. 16:36 Dety

Be kell vallanom. Ez a terápia önmagamnak szól. Nem másnak. Okos akartam lenni, közben képtelen vagyok a saját nyomoromból kikászálódni.

Maradjak csak ott, amit úgy is akartam....kiírni magamból ezt a sok gyomorszorító tehetelenséget, szerencsétlenséget.

Most is egyedül vagyok. Várom a gyerekeim, majd csak hazaérnek. Persze a dolgukat végzik. Hálistennek, legalább ez a része az életemnek rendben. Tulajdonképpen hálás is lehetek. Két értelmes, sikeres, szép gyerek. Mindig azt mondják...anya Te nekünk adtad a szerencsédet. Bőgnöm kell most...igen, nekik adom, ha csak ennyi van. De én is szeretnék még valamit az élettől. Valami szépet, jót. Jó...jó ne sírjak...ennél sokkal rosszabb is van...mondja a barátnőm. Van tető a fejed felett, van munkád.(igaz csak kb. 20. ig elég a fizum) Pasi meg kinek kell? 

Hát azt hiszem nekem. De anyám szerint válogatok. Mi a fenét tegyek, ha ő plántálta belém fiatal lány koromban, hogy mennyire fontosak az érzelmek, a szerelem. Képtelen vagyok elfogadni valakit páromnak, szerelmemnek, ha csak egy beszélgetőtársat látok benne.

Olyan rohadtul egyedül vagyok....

Ma kiolvastam Vass Virág: Ringass Amadeus c. könyvét. Sírtam a végén. 

Amúgy nehéz volt olvasni. Bonyolult volt a fonalakat követni. De a végén minden kibogozódott. Nem szeretem, ha rossz vége van valaminek. Én a szórakozást a vidámság, a könnyedség miatt szeretem. A könyv nekem szórakozás. Persze, ha nem tanulok. Mert az nem az. :)

Este szülinap. A gyermekem 25 éves. Hihetetlen. Tortát készítek...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia50.blog.hu/api/trackback/id/tr525307190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása