HTML

Kapcsoltam

2014.01.04. 16:43 Dety

Ma nem atláltam semmit, ami feldobta volna  a kedvem. Bár nem volt túl sok munkám, és az egyik kis osztályt különösen nagyon kedvelem, imádok velük foglalkozni. Tudjátok mit? Ha szeretitek a munkátokat az éppen elég jó terápiának. A baj csak az, hogy hazudik, aki mindig azt mondja szereti, és tökéletes minden 25 év után is. Pláne most.

ja tudom már....a 2014-et azzal kezdtem, hogy nagy ívben átkapcsoltam a reggeli Mokkáról, amit eddig készülődés közben szoktam nézni. Eddig még-még csak elveszekedtem velük, mintha dilis lennék, de ma már  csak hányni tudtam volna, amikor megláttam a műsorvezető ájtatos képét a kormányközelihez. Inkább néztem rajzfilmet...:)

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia50.blog.hu/api/trackback/id/tr315730924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása