HTML

Menj emberek közé!

2013.05.20. 10:03 Dety

Na hát ez az, ami nem az igazi.

Tegnap este megpróbáltam. Hatalmas tömeg, ismerősök sokasága....mindenki párjával, társasággal. Én meg, no nem egyedül, hanem a gyerekeimmel.

Szombaton egy régi baráttal próbáltam meg ugyanezt. A srácot 5 éves korom óta ismerem. Mind a ketten elváltunk, egyedül vagyunk. Még beszélgetni is tudunk. De ha nem jön be, mint férfi?????? Mit tegyek? Programozom az agyam. " ne legyél finnyás, majd megszereted"....hááááát

Persze rengeteg ismerőssel találkoztunk. Szemükben először a meglepetés, a kíváncsiság...Jé, Ti együtt vagytok? Van egy "barátnőm". Az ő szemében, még az is ott volt, hogy ...na végre, találtál valakit, juj, most aztán hajrá....ha most bárki azt hiszi, ő jót akar nekem, és nem élvezi, hogy én több, mint 10 éve a béka feneke alatt vagyok...hát téved.

Megmagyarázhatná valaki, hogy miért van az, hogy egyes embereknek minden bejön...pénz, karrier, gyerek, pasi....másoknak csak a fele, és sajna olyan is van, akinek semmi.
Ez az a bizonyos karma? Ezt kapod, ezt érdemled? Vagy a szerencsefaktor? A bizonyos Emci barátnőm szerint...ennyit kaptál születésedkor, és már elfogyott, bocs...ez van.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia50.blog.hu/api/trackback/id/tr785307981

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása