HTML

Hallgass a gyermekedre-néha meglepődsz!

2014.01.04. 09:25 Dety

Most a Trónok harcát olvasom, vagyis már a 2. kötetet. A nyáron megnéztem a sorozatot. Nagyon tetszett, Mindig is imádtam a kosztümös filmeket, és ebben a történetben a középkori háttér, pont elegendő mesei elemmel tökéletesen elegyedik. Persze jobban szeretem először elolvasni a történetet, utána filmben nézni, mert így nagyon kutatok az emlékeimben a filmbeli szereplők után, mint külsejüket, mint természetüket tekintve. De talán lesz pénzem, és meg tudom venni a többi könyvet is, hisz azt mondják, csak a 3. felénél tart a sorozat. 

Na aztán beindulhat a fantáziám...

Ma gyönyörű időnek látszik innen bentről. Itthon vannak a fiúk, fogalmam sincs mit főzzek. Irány a bolt, délután meg a szokásos terápiám a futás. Van mit feldolgoznom, lezárult életem egyben borzalmas, mégis szépségekkel is telehintett szakasza. Én vesztettem, mint általában. Igaz, még sosem győztem. Szilveszterkor voltam egy kamukaszinóban, sec-pec alatt elvesztettem a zsetonjaimat. Talán akkor a szerelem sikeresebb? Nem, sajnos az sem...Ötven év két szerelem-két mínusz.

Persze felfogás kérdése az egész egészen bölcs 22 éves fiam szerint.

" Anya szarj rá, Neked kell eldöntened, hogy ami történik veled, az rossz vagy jó. Könyörgöm, fogd fel jónak, és hidd el az lesz! "

Puszi Mindenkinek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://terapia50.blog.hu/api/trackback/id/tr55730930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása